3 Eylül 2008 Çarşamba

zıp zıp zıp.....zıp


*İki gönül bir olunca samanlık paparazzi dolar!
*Doğru kasayı seçmek bir sanattır,düşünmeniz gereken çok şey vardır!
*Misal?
*Önde iki kasa var ve birinde küçük bir çocuk birinde yaşlı bir teyze varsa hangisinin yamuk yapacağını düşünmek gibi...
*Oo piti piti her zaman iyidir!
*Ben hakimim masum bey!
*Bi keresinde din sınavında bilemediğim soruya "allah bilir" yazmıstım.Sınavdan 0 aldım

*Kültablasını hep zeytin çekirdeğiyle doldurmuşsunuz,iyice soğuttunuz beni kahvaltı ortamlarından!(penguen)
*Otobüse binmek zaman kazandırıyor ama insanın hayatını uzatmıyor...
*Bazen yanımda birinin olduğunu hissediyorum,kolu kesilen birinin kolunu hissetmesi gibi...
*İnsanlara kendilerini tekrarlatılması ne kadar da sinir bozucu!
*Sinir bozucu ?
*...
*Herşeyi yaptım kuzuları da saydım cık yok uykum gelmiyor...
*Bu ekmek neden bu kadar büyük biliyormusun, seni daha fazla doyurabilmek için köstebek!
*Fukaranın düşkünü g-string giyer kış günü!
*Peki bu espri neden bu kadar komik biliyormusun,seni daha fazla güldürebilmek için köstebek!
*Bu hafta sayısalda 4 tutturdum... az değil 10 milyon
*Köstii çok tatlısın benimle çıkarmısın?
*Gel tanısalım önce ben kısaca E.E, ama sen bana uzun uzun seni tanıyorum de!
*Eski hatıra defterimi buldum.1. sınıfta herkes beni pek severmiş...
*Babam bana küçükken piyano çalarken şirinleri gördüğünü söylemişti.Sırf bunun için piyanoya başlamayı istedim.Büyüyünce öğrendim ki babam hayatında hiç bir müzik aletiyle yüz göz olmamıs!
*Yeni defterde henüz hiç yazı yok!
*Eskiden Çılgın bediş vardı okulda onu taklit ederdim!
*Benim bana yetecek kadar kötü tecrübem var!
*Arada durup gülesin geldiğinde insanların onlara güldüğünü düşünmesi çok üzücü.Açıklayamıyorsun da...
*Dün gece rüyamda hamileydim!!
*Kimden?
*Bilmem o kısımda sansür vardı seçemedim...
*Süt içtim ama gene uykum yok.Laktoz salgılamam mı durdu acaba.Ambulaaaansss!!
*Kurtlar vadisini hiç sevmiyorum.Tuvalete gidip gelinceye kadar 8 kişi ölüyor...
*Tevgi birazdan uzun sarı saçların olucak tevgi!
*Nasıl yani?
*Makarna tenceresini kafana geçiricem!
*Gözlerin acımaya başlarsa bu ne demektir?
*Şimdi bunun bir çok bilimsel açıklaması var tabi bazı kaynaklara göre katarakt bazı kaynaklara göre yine kalı bişi bazı kaynak...
*Köstebek tatlı rüyalar diler...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

"YAZILANLARIN HEPSİ GERÇEK OLAY VE KİŞİLERDEN OLUŞMUSTUR!"

uzun zamandır orjinal seyler yasayamıyoruz kuzuuuu !
en kısa zamanda ir araya gelip hasret gidermek gerekir xD

......... dedi ki...

"YAZILANLARIN HEPSİNİN HAKLARI SAKLIDIR!" :P

zamanı geldi valla kuzu...bir an önce yapmalı bişeyler!

Dispiritedness dedi ki...

Farklı ve güzel bir yazı;
süper bir espiri xD

"Bi keresinde din sınavında bilemediğim soruya "allah bilir" yazmıstım.Sınavdan 0 aldım"

......... dedi ki...

tesekkür ederim.. ((:

Adsız dedi ki...

kuzuuuum (A)
uzuuun zmn once yorum yazmışım :D
ama güzel yazmışsın be kuzum, yazılanların hepsi yaşanmıştır (bunu yazmadan once backspace yapıp, bunu yazmak yerine yasananların hepsi yazılmıştır gibi bişi yazdm -hönk-)
ama bndan snra daha güzel olaylarda yasamadık deil hani .)
her zmn olduğumuz yer sporda yasadığımız mkemml olayları anlatmak kelimelerle olmaz çnkü, masatenisnde hep sn yenerken bnm senn önüne geçmemin yasattğı 'mutluluğu', 'cok' spor yapıp beynimizde ki muthiş 'açlığı', langırtta cok biliyormmuş gibi oynayıp paslı bir gol atıp birbirimize bakıp o 'şaşkınlığı', günü geçirip en son burç yorumlarımızı okuduumzda aynı anda birbirimize bakıp o ‘biz bunu yasadk len’ ifadesini ve aklıma gelmeyen bir sürü muthiş olay.. bnları anlatmaya kelimeler yetmez işte kuzum.. zıp zıp zıp biz buyuz (H)

......... dedi ki...

o zıpzıpzıp'ların devamı gelecek zaten kuzum.. en son zıpzıpzıp sensiz yazılmıştı bu sefer yeni olaylardan alıntılarla yazıcam yenilenmiş bir zıpzıpzıp'la taptaze geri dönücem kuzum ((:

ayrıca o güzel günlerin mimarlarına da hak vermek gerek tabi kuzum...:)ama evet biz buyuz!