6 Kasım 2008 Perşembe

okulda..

şu anda okuldayım.amacım güzel bir yazı yazmak değil... sadece blogumda kendi bilgisayarımın dısında yazmıs olduğum bir yazı görmek ve belki de günün özetini çıkartmak. bugün garip bir gündü daha en basından güne yeniliklerde basladım. mesela sıraların değişmiş olması benim için büyük bir yenilikti ((: ondan önce okula gelmeden de güzel şeyler oldu tabi :D anlatmaya gerek yok... herşeyi de bilivermeyin canım sevgili okurlarım..
(bu lafımın üzerine yanımdaki arkadasım "sen de Güzin abla moduna girdin" dedi :D:D)
açıkçası girdim sanki..bundan sonra sizden sorular alıp onlara yardımcı olmaya çalışabilirim gönül dostları :))
ne diyordum ..ha evet günüm değişikti. aslında monoton okul hayatı dışında değişik bişey yoktu okula gittim derslere girdim şimdi de son derste kulüpteyim ammmaaa.. ne sihirdir ne keramet günde bir gariplik var efenim... anlamıs değilim ama her günden farklı bir gün sanki, belki de bu günün kendine özel farklılığıdır benim buraya şu anda bunları yazmamı sağlayan.
herneyse daha fazla uzatmaya gerek de yok zaten her an zil çalabilir :D
hoşçakalııınnnn...!!!(umarım yazım silinmez!)

(sonradan eklenti: farklı bilgisayardan yazdığım için ve bilgisayarda da abudik gubidik sorunlar olduğu için yazımın çıkmama olasılığı vardı o yüzden yazmıstım şu son parantezi ama ne mutludur ki silinmemiş ilk günkü tazeliğiyle karşınızda efenim.. )

Hiç yorum yok: