2 Şubat 2011 Çarşamba

geri dönüş

Evet evet evet.. Çok uzuuun zaman sonra tekrar bloguma dönmüş bulunmaktayım.Neden diye sorarsanıız.Efenim yazmayı bırakmış değildim ancak paylaşımcılığım azalmış ve bilgisayarla ilgim farklı alanlara kaymıştı.Bugün sıkılmış elime kağıt kalem almışken "Eren !" dedim, "Eren !"(adım Eren) "Neden bu yazıklarını blogda yazmaya devam etmiyorsun iyi olur hoş olur " dedim ve geldim uzun zamandır açmadığım blogumu açtım değişikliklerimi yaptıım ve artık hazırım.Biraz farklı olsun istiyorum bu sefer.Sadece yazılarımı koymayacağım.Haberler şunlar bunlar da koymaya çalışacağım demek isterdim çok elbet ancak söz vermiyorum çünkü günümüz insanının klasik sorunu, tabii ki zaman.Umarım kii bu girişimimin bir faydası olur size bana vatana millete...




3 yorum:

Enigma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Enigma dedi ki...

ooo hg :D bende açtım tekrar ama yazmıyorum pek, takip edeceğim..

......... dedi ki...

teşekkür eder yorumlarını beklerim :D