14 Şubat 2009 Cumartesi

Amaç mı yoksa...?

Bir saattir bilgisayarımda "yeni kayıt" sayfası karşımda açık duruyorum.Oysa bundan bir saat önce canım çok yazı yazmak istediği için bu sayfayı açmıştım ancak hala aklıma yazacak birşey gelmedi.Şimdi sorsanız aslında canım hala yazı yazmak istiyor...hatta şimdi de yazıyorum ancak ne yazacağımı bilmiyorum.Belki de bir yazı yazmak için ille de aklında yazacak birşey olması gerekmiyordur sadece içinde bulunduğun durumu da dökebiliyorsundur sözcüklere..Hatta belki de o yazı gerçekten çok güzel bir yazı olur.
Aslında burdan bir konu çıkarabilirim...Bir işi sadece yapmış olmakla onu gerçekten bir amaç için yapmış olmak arasındaki farklar...Burdan da iki sonuç çıkar ki onlar da bu amacın bir konu mu yoksa o iş mi olduğu...Yani şunu söylemeye çalışıyorum senin amacın yaptığın iş mi yoksa anlatmak istediğin şey amaç da sen o işi bunu aktarmak için bir araç olarak mı kullanıyorsun?
Herneyse daha şimdiden aklımda hiç birşey olmamasına rağmen bir araba laf ettim.Ama şimdi bana sorarsanız senin için bu yazı bir amaç mı araç mı diye.. Sanırım amaç ;çünkü ben sadece yazı yazmak istiyordum ve de yazdım.Hepsi bu başka hiçbirşey değil...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bazen baanada oluyor benzeri olaylar:] O an aklına gelmiyor tabii, ama canın bişeyler yazmak ister o ayrı. Ben kendime bi yöntem buldum bu yüzden, şiirleri ya da yazılmış yazıları okurum, bir konu bulurum kendimce.. Yazmaya başlarım:))

......... dedi ki...

aslında mantıklı ben de yaparım bazen ama bazen de paylaşamıyorum bir konuyu başka bir yazıyla.. :) masum bir bencillik işte..:)

Adsız dedi ki...

O da doğru:)) Müzikte iyi gelir tavsiye ederim:]]