15 Şubat 2009 Pazar

zıp zıp zıp...zıp (2)

*Yine yeni yeniden mi demeliii?
*Kız "gurusu" olmak istiyorum!
*8. sınıf nasıldı diye soranlara,din dersinde bi gudiğin söz alıp "Hristiyanlığın özü şu vaftizse balıklar doğuştan mı vaftizli?" sorusunu sorduğu bi yıldı diye tanımlıyorum ...kısaca vahim!
*Zorro güzellik olmaz Köstebek!
*Bir gün gelecek ben de Lost izlicem!
*Neden Pazar gibi güzelim bir gün Pazartesi gibi abudik gubidik gereksiz saçma sapan bi günden önce geliyor ?Haksızlık!
*Sawyer foreveer yine de kızaam!
*Ey beşameeel sofraların sen yüce bir sosusuuun!
*Feysbuk'un da eski tadı kalmadı he...ışığı gören geldi!
*Bence bu zıpzıptan Lost senden dost olmaz Köstebek!
*Niyet ettim bi sonraki 14 şubatı boş geçirmemeye....
*Her sınavdan önceki gece rüyamda "kaardeşiiiim" diye üstüme üstüme gelen yüzler görüyorum.Bi çare bulmak gerek!
*İstek üzerine komik bulunduğu üzere içinde "hafif argo" söz öbeği bulunan espri aranıyor!Herşeyi bizden beklemeyin di mi?
*Şu partilerin de bi uzaya açılmadığı kaldı.Gidip de dönemeyesiceler!
*"kelebekler köstebekler* ben beklemem" tarzı esprilere adımı alet etmeyin len!
*abudik gubidik twistt twisstt...labduplabaduba twist twisst !
*Bu hafta da sınav var lan!
*Ağzıma leblebi tozu alıp küfretmek istiyorum!
*"Damsız" girilmez diyerek naziklik mi ediyonuz!?
*tost 3 lira, kaşarlı tost 4 lira ne lan?! (sports .)
*70 melyon bizi okuyo şu anda!
*Adıma pasta bile var... (bkz: Köstebek Pasta by D.O)!
*Senin bu yaptığına reklam derler Köstebek !
*Spiderman Arap televizyonunda Haşaret-ül Adem diye geçse hoş olmaz mı !
*Yenmeyen balıkların çorba olması çok acı...Onların da ızgara tava olmaya hakkı var bence!
*Osmanlı zamanında feysbuk olaydı ne hoş olurdu.Hutbeler online olaraktan elimize geçerdi!
*Kordon'da gül satan teyzelerden bir türlü kurtulamıyor musunuz?Kesin çözüm: devetabanı isteyin !
*Su gelir güldür güldür,ya da gider paldır küldür,ben bu oyunlara kanmam,gelse bile Azer Bülbül...dermişieem!
*Nükleer başlıklı kız esprisi Türk mizahını yoketmek amaçlı bi nükleer silah bence !?
*Biip isimli süper marketteki biip king'de biip isimli çalışan suflenin dondurmasını torpilli veriyoooooo!!!
*Benzin istasyonlarının bile kredi kartı sponsorları var...gel de ağlama kaderine!
*Ha bi de o çalışan "sipariş veremeyen, verip de alamayan, alıp da memnun kalmayan tüm bunlardan ötürü ağlayan üzülen yataklara düşen var mıı?" gibisinden geyik yapıo..kime sorsanız barnakla gösterir!
*Şu ana kadarki tüm yabancı dil öğretmenlerimin + 100 kg olması...
*Bu arada artık koyunları kuzuları saymıyorum büyükbaşa geçtim.Aradan kaynama, gözden kaçma sonra da başa sarıp tekrar sayma derdi yok...
*Bi zıpzıpcanın daha sonuna geldik, bilgisayarları basından bizleri izleyen herkese iyi akşamlar dileriz efenim...köstebek...

Hiç yorum yok: