22 Mayıs 2012 Salı

22.05.2012

Söz verdiğim gibi geldim İzmir'deyim. Allah Allah söz vermişmişim. Laflara bak.
Neyse.Bugün "ne gündü be" diyebileceğim bir gündü gerçekten.Sabah 6.30 da kalktım ki saat 7 de dersim olsa gene kalkmadığım bir saattir, bu yüzdendir ki daha 10 saat uçmadan jetlag olmuş gibiydim.Saat 11 de ben akşam olmuş gibi hissediyordum.
İşte neyse sonra vize görüşmesine gittim, orda bikaç kriz geçirdikten sonra 3 soruyla görüşmeyi atlatıp "bu muydu lan" diyip sonra avel avel dışarı çıktım.Sonra hızlandırılmış paketle bir Ankara gezisi yapıp eve geldim.
Bavul hazırla çık falan derken geldik uçağa veee piyuuu.Artık İzmir'deyim.Yarın da Bostanlı gezisi planlıyoruz Müg'le. Müg =  https://twitter.com/#!/MugeSat
Bu arada konudan konuya atlıyorum ama Elif Şafak'ın Aşk'ının İngilizce'sini aldım okuyorum.Bildiğin kitabı İngilizce okumak çok pis hava yapıyo -naa anlıyorum- triplerine giriyorsunuz ki çok hoş bir duygu, tavsiye edilir.
Sonracığıma...öyle işte.Yorgunum, beynim falan durdu sanırım.Benden bugünlük bu kadar.
Bu arada...

 
                                                                                       ...Öyle işte.



Hiç yorum yok: