30 Mayıs 2012 Çarşamba

Kadınlık zor zanaat.

Yok arkadaş.Bu ülkede kadınsan tek kelimeyle s.çtın demektir.O yasak, bu yasak, bilmem ne...

Devlete sığınayım derken devlet senin insan olarak, kadın olarak elinde olan hakların neyse teker teker eline alıyor ve diyor ki "Hayır arkadaş, bunun doğrusu bu bunu böyle yapacaksın."

Bir insanın kendi hayatıyla ilgili vereceği kararı, bir çocuk dünyaya getirme veya getirmeme gibi, getirecekse ne şekilde getireceği gibi,verme hakkını nasıl sen kendinde görürsün be adam ? Sen kimsin derler.

Heyecanla beklediğim yeni kararlar var, bakalım daha neler görücez.Yakında olur da "Milletin gözü kayıyor, sonra tecavüz oranları artıyor, sonra e al işte gene kürtaaj" der toplumdan da soyutlarlar kadınları.Olmaz demeyin.

Çünkü tecavüze uğrayan çocukların,kadınların hayatlarını mahvetmek cinayet değil ama tecavüzcüsünün çocuğunu aldırmak cinayet.Tüylerim diken diken oluyor artık.

Merak ediyorum, sayın başbakan bangır bangır "Kürtaj cinayettiiiiir!" diye bağırırken, tecavüze uğramış kadınlarımız için ek bir açıklama yaptı mı? Hayır ben duymadım da.Yoksa "Tecavüz mecavüz Allah'ın verdiği bir evlattır o da doğuracak elbet" mi dedi? Dediyse de valla şaşırmam billa şaşırmam.Der çünkü.

Bu arada İstanbul'a pembebüs'ler geliyor; sadece kadınların binebileceği metrobüsler.Hayırlı olsun.

Şimdi ne oluyor? Bu adam çıkıyor,kendi fikirlerini "Aga ben ne yapıyorum,bana ne lan?" demeden sıralıyor, benim necip Türk milleti de "Ah paşaam, ne dersen doğru dersin,kulun olayım senin" deyip hayatına çomak sokmasına kendi eliyle izin veriyor.Bu böyle olmuştur,böyle olacaktır.Sen çıkarlarından haber ver.Canım ülkem.

Benim şaşırdığım nasıl insanlar bu kadar sessiz? Kendi bedenlerine,kendi hayatlarına,her bir boklarına karışan bir adam varken nasıl kimse çıkıp da "Dur arkadaş,yavaş ol biraz." demiyor? Hoş, deseler çok şey farkeder sanki.
Gel bakayım sana 10 ay, gel bakalım sana 25 ay, aa sen çok bağırdın çok kürtaj yaptırmışsındır sen sana 4 yıl.Arabada beeeş evde onbeş yıl.


Hiç yorum yok: