21 Mayıs 2012 Pazartesi

Yeni Kayıt !

Evet! Burdayım. Ne yapmak istediğimi bilmediğim bir zamanda, içimdeki şeyler dolup taşarken ve ben bunları kimseye (ki özellikle de ona) söyleyemezken kendimi burada buldum.İçinde söylenmeyi bekleyen onca şey varken hiçbir şey yokmuş gibi yaşamak zor.Özellikle de salı günü gitmeniz gereken bir vize görüşmesi ve bunun ağır baskısı varken.
Bir şeyler yapmalıydım ve yaptım.Son 3 günde toplamda 10 film izledim.Durmadan.Yani belki filmkolikler için bu makul bir sayıdır ama, hey ben böyle biri değildim !
Şu anda da yapmak istediğim onca şey var.Lakin sayısını biliyor olmam ne olduklarını da bildiğim anlamına gelmez.
Önümde nasıl olacağını bilmediğim bir Amerika seyahati var.Orada geçireceğim 4 aya yakın zaman var. Ve biliyor musunuz? Oraya gitmek için bundan daha kötü bir zaman olamazdı.
Neyse konudan sapmaya gerek yok.Gidene kadar nasıl dayanıcam bilmiyorum, gittikten sonrasını düşünmek bile istemiyorum şimdilik.O zamana kadar yapmam gereken bir şeyler var.Kendimi tutamıyorum. Bir uğraş, bir zart zurt bulmam lazım.
Onun bunu okumayacağını biliyorum.Yani en azından yakın zamanda.Ama okursa bilmesini istediğim o kadar şey var ki.Ona söyleyemediğim, içimde tuttuğum.Umarım bir gün söyleyebilirim.Ama şunu buradan da söyleyebilirim ki o gerizakalıyı çok özlüyorum.
Bu arada Kör Nokta'yı izleyin.En son Julia&Julie yi izledim.O da çok iyi.İnsanı mutlu eden filmler.Kafanız dağılır.Diğerleri daha çok kafamı yordu,ağladım falan o yüzden şimdi yazmıyorum.Herhangi başka bir melankolik halime denk gelirseniz burada görebilirsiniz.Çok beklemezsiniz diye düşünüyorum.
Bu arada müthiş bir yemek yapma isteği var içimde.Şu an Ankara'dayım.İzmir'e döndüğümde tüm gün yemek yapıcam sanırsam.Amerika'ya gitmeden önce de evde bir yemek veresim geldi. (keşke gelse)
Neyse işte şimdilik benden bu kadar. Olur da yarın vize alırsam mutlu-mutsuz ortaya karışık bir halde belki birşeyler daha yazarım.Bu saatlerde İzmir'de olucam.
Süt içme vakti.
bonne nuit !

Hiç yorum yok: